close
How do I live without you
I want to know
How do I breathe without you
If you ever go
How do I ever
Ever survive
 How do I
 How do I
 How do I live

當你的手還握在我手中
 沒有一次我還停留
 說不出口的感動
當你的手還握在我手中
 燦爛的笑容
不論過多久
 都讓我心動※

每一天在你的懷裡等待
每一次我感覺你的存在
 不能重來
不願離開
是永遠都燦爛的愛
每一天在你的夢裡等待
每一次我感覺你的存在
So, how do I live
How do I live
How do I live without you★

How do I live

Repeat ※ ★

And tell me now

Repeat ★

每一次我感覺你的存在
 不能重來
不願離開
是永遠都燦爛的愛
每一天在你的夢裡等待
每一次我感覺你的存在
So, how do I live
How do I live
How do I live without you

How do I live without you
How do I breathe without you
arrow
arrow
    全站熱搜

    樂樂媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()