close



Last Christmas I gave you my heart
去年聖誕,我把心交給妳

But the very next day you gave it away
可是,就在第二天,妳卻丟棄了

This year to save me from tears
今年,可以免我流淚了吧

I'll give it to someone special
因為我會把它交給另一個特別的人

Once bitten and twice shy
一次邂逅是美妙的,兩次就會害羞了

I keep my distance
我保持距離,

But you still catch my eye
但淚水依然充滿了我的眼眶

Tell me baby
噢!告訴我,寶貝

Do you recognize me
妳還記得我嗎?

Well it's been a year 
唉!一年了

It doesn't surprise me
我並不驚訝

(Happy Christmas) 
去年聖誕,

I wrapped it up and sent it
我用緞帶把禮物包裝好

With a note saying "I love you"
再留一張條告訴妳,我愛妳
I meant it 

Now I know what a fool I've been
現在卻知道這是多麼傻

But if you kissed me now 
可是,如果妳現在親吻我

A crowded room
擁擠的房間

Friends with tired eyes
朋友們疲憊的眼神

I'm hiding from you
都在逃避著妳

And your soul of ice
而妳的靈魂卻又活躍起來

My god I thought you were
天啊!我本以為妳是我依靠的對象

Someone to rely on  Me?
而我?恐怕是妳傷心時所找的代替品吧

I guess I was a shoulder to cry on

A face on a lover with a fire in his heart
面對戀人、火花、人影、面紗

A man under cover but you tore me apart
各樣的陰影,使我沒有把握

Now I've found a real love you'll never fool me again
噢!現在我已找到真愛了妳再也不能愚弄我了!

A face on a lover with a fire in his heart
面對戀人、火花、人影、面紗

A man under cover buy you tore him apart
各樣的陰影,使我沒有把握


Maybe next year I'll give it to someone
啊!明年我會把心交給別人

I'll give it to someone special.
我會把心交給另一個特別的人




是首好聽的英文歌
為了耶誕節而找出來的
雖然歌詞有點感傷
不過真的很好聽

arrow
arrow
    全站熱搜

    樂樂媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()