close

I gave you all you desired
 我給你所有你想要的
All that you needed
 所有你需要的
Boy, I provided
 男孩,我准許
I let you into my head
 你可以親吻我的額
Into my bed
 在我的床上
And that’s a privilege
 這是一種特權
I had your back at the answers
 我在盼望你給予的答案
You took the dollars
 你擁有金錢
I took the chances
 我擁有機會
Defended, battled and fought
 辯護,宣戰和決鬥
Cuz I thought you really loved me
 我以為你真的愛我
I don’t know where to start or where to stop
 我不知道我們從哪裡開始,或停止
No, but I know I am done
 也許沒有,但我知道我做了
I’ve had enough 
 我已經受夠了

So fall out of my hands
 因此,我的手放開了你
Out of my heart
 離開我的心
And when you hit the ground
 當你受到撞擊
You’ll be sorry that I'm not around
你感到抱歉,但我依然不會靠近
I will watch you
 我會看著你
And you fall out of your mind
 但你不在我的心裡
Out of your fantasy
 我會走出你的幻想
When you hit the wall
 當您受到撞擊
Think of me
 想起我
I'll be on the top just watching you fall
 我將在頂端深望著你


You said that you were the strong one
 你說你是堅強的人
I was the girl
 我只是一個女孩
And I was the young one
 但我年輕
I kept your feet on the ground
 我一直在你看不見的地方
My head in the rounds I had you
 我卻追隨著你
You told me you were so grateful
 你告訴我你的感激
I was with you
 我與你在一起
And I was so faithful
 我是如此的單純
Stood by in all that you said
 相信所有你說的話
And all that you did
 和所有你做的事
I loved you
 那是因為我愛你
I don’t know how to act or what to say
 我不知道如何採取行動,或說些什麼
But I know I am good
 但我知道我會很好的
I'll be okay
 我會好好的


And you fall out of my hands
 因此,我的手放開了你
Out of my heart
 離開我的心
And when you hit the ground
 當你受到撞擊
You’ll be sorry that I’m not around
 你感到抱歉,但我依然不會靠近
I will watch you
 我會看著你
And you fall out of your mind
 但你不在我的心裡
Out of your fantasy
 我會走出你的幻想
When you hit the wall
 當您受到撞擊
Think of me
 想起我
I’ll be on the top just watching you fall
 我將在頂端深望著你
I’ll be on the top just watching you fall
 我將在頂端深望著你


So fall out of my hands
 因此,我的手放開了你
Out of my heart
 離開我的心
And when you hit the ground
 當你受到撞擊
You’ll be sorry that I’m not around
 你感到抱歉,但我依然不會靠近
I will watch you
 我會看著你
And you fall out of your mind
 但你不在我的心裡
Out of your fantasy
 我會走出你的幻想
When you hit the wall
 當您受到撞擊
Think of me
 想起我
I’ll be on the top just watching you fall
 我將在頂端深望著你
I’ll be on the top just watching you fall
 我將在頂端深望著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    樂樂媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()